czwartek, 27 lutego 2014

Szydełkowe bransoletki

To było jedno z moich małych marzeń, nauczyć się robić biżuterię na szydełku. Chociaż szydełko nie jest mi obce, nijak nie mogłam załapać, jak przeplatać nim koraliczki i to takie małe.
Nauczyłam się, pomogła mi w tym Roma. Pierwsza moja bransoletka, to typowa do nauki, bo i kolory (barwy naszych zachodnich sąsiadów), i wykonanie jeszcze nie takie jak być powinno, ale najważniejsze, że jest i się udała.
 
Dwie następne czekają już na wykończenie.

3 komentarze:

  1. Elu gratuluję udanego debiutu :) Bransoletka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu wejdź na swoim blogu /górny pasek/ w Projekt potem w Ustawienia > Posty i komentarze, a następnie w wierszu - Włącz weryfikację obrazkową ustaw - nie
      Nie będzie trzeba wypełniać wtedy po napisaniu komentarza tych cyferek i literek... to jest wkurzające i czasem dlatego mimo że ktoś zagląda to nie zostawia wpisu... przyznaję ze i ja taj czasem robię ... Pozdrawiam :)

      Usuń